دردسرهای رزرو تور کیش از شهرستان‌ها


تبلیغات

مسافران تور کیش فقط تهرانی نیستند، بلکه تعداد زیادی از مسافران این مقصد ساکنان شهرهای دیگری نظیر اصفهان، تبریز و مشهد هستند. به همین دلیل هم از اکثر مراکز استان‌ها امکان سفر با هواپیما به کیش وجود دارد. اما رزرو تور از شهرهایی به غیر از تهران ساده نیست. هرچقدر که رزرو تور کیش از تهران کار ساده‌ای به نظر می‌رسد، سفر از شهرستان‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد. اما ساکنان شهرهای دور از تهران، در فرآیند خرید پکیج‌های مسافرتی جزیره کیش به چه مشکلاتی برمی‌خورند؟ بهتر است قبل از یافتن پاسخ این سوال بدانیم که از کدام شهرهای ایران به کیش پرواز داریم.

چرا رزرو تور کیش از شهرستان ها دردسر دارد؟

پروازهای کیش از کدام شهرها برقرار است؟

هر شهری که در ایران که فرودگاه داشته باشد، درست مانند مقصد مشهد، به کیش هم پرواز دارد. البته این برای همه شهرهای مبدا صدق نمی‌کند و برخی از شهرها به کیش پرواز ندارند. در حالت کلی می‌توان به جز تهران 7 شهر را به عنوان مبداهای اصلی سفر به کیش معرفی کرد. اصفهان، تبریز، مشهد، اهواز، شیراز، ساری و رشت اصلی‌ترین مبداهای سفر به مقصد شهر کیش هستند. اما سفر از این شهرها با هواپیما به کیش دردسرهای زیادی دارد.

فقط مراکز استان‌ها به کیش پرواز دارند

باید در نظر داشته باشید که پروازهای کیش فقط از مراکز استان‌ها برگزار می‌شود. همین موضوع هم به یکی از دردسرهای مسافران تبدیل شده است. جایی که برخی مسافران از شهرستان‌ها بایستی با چند ساعت رانندگی ابتدا به مرکز استان رسیده و سپس با پرواز راهی کیش شوند. به طور مثال می‌توان ساکنان شهرهای استان گیلان اشاره کرد که می‌بایست برای سفر به کیش اول خودشان را به شهر رشت برسانند. البته این موضوع گریبان ساکنان شهرهای اطرف تهران را نیز گرفته است؛ زیرا حتی مسافران کرجی و قزوینی تور کیش نیز برای سفر به جزیره باید بلیط پروازهای تهران کیش را خریداری کنند و ابتدا به پایتخت برسند.

چالش‌های رزرو تور کیش لحظه آخری از شهرستان‌ها

باتوجه‌به تعداد پایین پروازها از شهرستان‌ها نمی‌توانید تور لحظه آخری کیش را از همه‌ی شهرها رزرو کنید. برای این کار ابتدا باید تعداد پروازها از هر شهر را بررسی کرده و سپس اقدام به رزرو تور لحظه آخری کنید. اصفهان و مشهد دو مورد از شهرهایی هستند که به صورت روزانه و در تعداد بالا پرواز به کیش برگزار می‌کنند. به طبع ممکن است در برخی ایام سال، ظرفیت تعدادی از پروازها از این دو مبدا به کیش تا چند ساعت مانده به حرکت هواپیما خالی بماند. در چنین شرایطی ایرلاین مربوطه با ارائه آفرهای ویژه اقدام به ارائه بلیط‌هایی با تخفیف ویژه می‌کنند. اما در صورتی که ساکن شهرهای دیگر باشید، قطعا دردسرهایی برای رزرو تورهای لحظه آخری خواهید داشت.

گاهی اوقات امکان رزرو تور کیش لحظه آخری از شهرستان ها وجود دارد.

افزایش هزینه‌ی سفر با رزرو تور از شهری غیر از تهران

به طبع با کمبود تعداد پرواز، قیمت بلیط هواپیما نیز از شهرهای مراکز استان‌ها نسبت به تهران بیشتر است. در نتیجه باید بودجه‌ی بیشتری برای سفر به کیش از شهرهای دیگر کنار بگذارید.

مدت اقامت با رزرو تور کیش از شهرستان‌ها دست شما نیست

پروازها به کیش از برخی شهرها فقط یک یا دو روز در هفته انجام می‌شود. در چنین حالتی فقط دو راه پیش روی شما قرار دارد. نخست اینکه باید به دنبال پیدا کردن یک مبدا نزدیک به شهرتان باشید که پروازهای روزانه به جزیره را برگزار کند. راه دوم این است که بلیط پرواز رفت و برگشت را از مبدا همان شهر محل سکونت‌تان یا مرکز استان خریداری کنید. هزینه‌ی رزرو تور در این حالت مدت اقامت در زمان سفرتان، دست شما نیست.

امکان رزرو به صورت حضوری وجود ندارد

یکی دیگر از دلایلی که سفر به کیش از شهرستان‌ها برای مسافران سخت است، عدم امکان رزرو تور به صورت حضوری است. به خصوص اگر فردی ساکنن مراکز استان‌ها نباشد. این موضوع کار خرید تور را برای کسانی که نمی‌توانند به صورت تلفنی اعتماد کافی داشته باشند، سخت می‌کند. اما برای این موضوع راه‌حل‌هایی هم وجود دارد. اگر شما هم ساکن یکی از این شهرستان‌ها هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که به دنبال رزرو تور کیش به صورت آنلاین از سایت‌های معتبر باشید.

رزرو تور کیش از تهران و همه شهرها فقط در لحظه آخر

با خرید تور از لحظه آخر، نیازی به مراجعه حضوری نیست!

در صورتی که سایت لحظه آخر را برای خرید تور انتخاب کرده باشید، نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. می‌توانید در این سایت درخواست رزرو تور کیش از مشهد، اصفهان، تبریز و هر شهر دیگری را ثبت کنید تا پس از آن آژانس مسافرتی مربوطه با شما تماس بگیرد. خوبی لحظه آخر این است که می‌توانید بدون نگرانی به آژانس‌های مسافرتی در سایت لحظه آخر اعتماد کرده تا با مشاوره‌ی درست پکیج مسافرتی مدنظرتان را رزرو نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید