هزینه تبلیغات نوتیفیکیشن چطور محاسبه خواهد شد؟

بدون شک شما هم تا به حالا تفاوت کاربران دارای تعهد با اعضا ساده سایتتان را احساس کرده‌اید و می‌دانید که همین گونه از اعضا به جهت هر کسب و کاری مانند گنج می‌مانند.
یکی از راه‌های تبدیل اعضا تازه به اعضا دارای مسئولیت در وبسایتتان، به کار گیری از پوش نوتیفیکیشن است.

برای اطلاع از هزینه تبلیغات نوتیفیکیشن میتوانید به نوین ایده مراجعه کنید.
پوش نوتیفیکیشن چیست؟ پوش نوتیفیکیشن مثل SMS یکی از از روش‌های ارسال پیام به مخاطبین می‌باشد که می‌تواند فقط بر اساس کوکی عضو شما، آنها را شناسایی کند و پیام مورد نظرتان را به آنان سناریو دهد.
از همین سرویس می‌توان برای بازگرداندن مجدد اعضا به وب سایت و یا این که اکران تبلیغات به آن‌ها استفاده کرد.
کلیدی استفاده از همین ابزار شما می‌توانید در مرورگر کاربرانتان یک نوتیفیکیشن ارسال نمایید که حاوی پیام شما است و عضو حیاتی قرائت پیام درصورتی که رغبت داشته باشد برروی این پیام کلیک کرده و وارد وب سایت شما خواهد شد
به جهت کاربرانی که بااستفاده از تلفن همپا به وبسایت شما سر می‌زنند، این اعلان‌ها مانند سایر اعلان اپلیکیشن‌ها مثل تلگرام و واتس‌اپ و …به رخ متنی سناریو دیتا می‌شود
اکران پوش در موبایل و دسکتاپ کاربردهای پوش نوتیفیکیشن به جهت پوش نوتیفیکیشن دو نوع کاربرد کلی میتوان درنظر گرفت: ۱- بهبود کارایی وبسایت ۲- کاربردهای تبلیغاتی پوش نوتیفیکیشن چگونه به بهبود عملکرد وبسایت ما یاری می‌کند؟ برای نمونه فکر نمایید شما طرفدار مسابقات فوتبال می‌باشید و امروز بازی دربی در جریان است
حواشی و اتفاقات بازی می‌تواند به اندازه خود بازی فوتبال به جهت شما جالب باشد
در این حین دارای یک اعلان دارای نوشته “داور بازی دربی امروز عوض شد!” مواجه می‌شوید
جنجالی بودن این خبر شما را ترغیب به گشوده کردن و دیدن همین اخبار می‌کند
در واقع سایتی که به جهت شما چنین اعلانی را ارسال کرده‌ می باشد توانسته شما را به صورت direct link (لینک مستقیم) به وب‌سایت خویش بازگرداند
حالا همین دستور چه مزیتی به جهت رسانه دارد؟ اصلی‌ترین فاکتوری که می تواند به جهت رسانه‌ها در فضای دیجیتال درآمدزایی کند٬ میزان بازدید از صفحه ها آن رسانه است که این بازدید ها می‌تواند از کانال‌های متمایز مثل گوگل٬ لینک و پیوند مستقیم٬ کانال های اجتماعی و …
باشد
یکی از از این روش‌هایی که می‌تواند مخاطبین‌تان را به سایتتان برگرداند، به کار گیری از پوش نوتیفیکیشن جهت یاد‌آوری وب سایت شما به کاربران‌تان هست و سبب ساز بازگردانی آن‌ها به رسانه شما می‌شود
پوش نوتیفیکیشن راه‌بندان و بازدید عمده فواید متعددی به جهت یک رسانه دارد که از بین آن‌ها میتوان به موردها زیر اشاره کرد: ۱- یکی از از فاکتور های با سئو٬ مقدار مشاهده یک پیج است
بازدید بیشتر در کنار راهکار کلمه ها اهمیت مناسب در یک پست منجر می‌گردد شما در لغات اصلی هدفتان مقام بهتری در گوگل پیدا کنید
به جهت این‌که بدانید که به چه صورت می‌توانید عبارات دارای مناسبی برای کسب‌وکار خویش پیدا کنید، توصیه میکنم نوشته “چگونه کلمات اساسی مناسب را پیدا کنیم؟” را مطالعه کنید
۲- مشاهده بیشتر به مضمون‌ افزایش سناریو تبلیغاتی می باشد که شما در سایت‌تان قرارداده‌اید
این موضوع طبیعتا باعث ارتقاء کلیک بر روی تبلیغات و در عاقبت ارتقا درآمد از سایت‌تان می‌باشد
تا به اینجای مقاله، ما تنها فواید غیرمستقیم ارسال پوش نوتیفیکیشن را باز‌نگری کردیم
جذاب هست بدانید که شما می‌توانید علاوه بر روش‌های ذکر شده، شما می‌توانید پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی را به جهت کاربران‌تان ارسال کنید
اساسی همین نحوه شما به جای این‌که کاربر را به سایت خویش جهت دهی کنید، آن را به تارنما تبلیغ‌دهنده تبلیغات می‌فرستید
در این روش شما به ازای تعداد ارسال روزمره ، میزان کلیک‌ و … کسب درآمد خواهید کرد
تبلیغات نوتیفیکیشن چیست؟ تبلیغات پوش نوتیفیکیشن تمجید پیچیده‌ای ندارد بلکه تبلیغی میباشد که در قالب پوش نوتیفیکیشن به گیرنده آن ارسال می‌شود
این تبلیغات به‌طور مستقیم به دستگاه دیجیتال عضو گزینه حیث نبی می‌شوند، از همین رو لزوما به جهت اشغال فضای تارنما منتشر کننده رقابت نمی‌کنند
تبلیغات پوش نوتیفیکیشن به دلیل ماهیتی که دارند، اکثر زمان ها از سهم خوبی در نرخ کلیک (CTR) برخوردارند
نرخ کلیک تبلیغات پوش نوتیفیکیشن از ۰
۵٪ تا ۳٪ متغیر است
ساختار تبلیغات پوش نوتیفیکیشن به شکل پایین است: ساختار تبلیغات پوش نوتیفیکیشن نحوه عمل کمپین پوش نوتیفیکیشن به چه صورت است؟ پوش نوتیفیکیشن‌های زمان‌بندی شده به شکل مداد در برنامه هنگامی مشخصی که برایشان گزینش کرده‌اید به کاربران ارسال می‌شوند
به تیتر مثال در راه‌اندازی یک اتفاق افتاد شما می‌توانید به کاربرانی که سوای تکمیل مراحل خرید، اپلیکیشن شما را شکاف کرده‌اند هم پوش نوتیفیکیشن ارسال کنید
به این صورت شما می‌توانید مشتریان خود را هرجا که میباشند به وسیله محتوای مرتبط، غنی و قانع کننده به سمت اپلیکیشن خویش بازگردانید و سبب ساز شکل‌گیری تعامل مجدد شوید
شیوه عمل کمپین پوش نوتیفیکیشن انواع کمپین‌های پوش نوتیفیکیشن که می‌توانید داشته باشید ۱
Flash Sale ارسال پوش نوتیفیکیشن کلیدی هدف فروش یکی از رایج‌ترین تبلیغات پوش نوتیفیکیشن است
در جریان فروش اهمیت به زمان، وب‌پوش می‌تواند برایتان موءثر باشد زیرا مستقیما بر بر روی ورقه دستگاه‌های دیجیتال مشترکان وب سایت پیامبر و غالبا به شتاب دیده می‌شود
از این گونه به جهت کمپین‌هایی که روزگار نقطه نهایی فروش را در آن‌ها مشخص و معلوم می‌کنید، به کار گیری نمایید
به این ترتیب می‌توانید اطمینان حاصل کنید که پس از نقطه نهایی دوران فروش، به جهت خریداران پوش نوتیفیکیشن ارسال نمی شود و تجربه کاربران از این فرآیند، مثبت خواهد بود
۲
راه‌اندازی جنس می‌توانید از کمپین پوش نوتیفیکیشن به جهت معرفی متاع نو خود استفاده کنید
می‌توانید اصلی کارهایی مثل ثبت اسم پیش از راه‌اندازی محصول، به اشتراک‌گذاری ویژگی‌های آن و ترتیب دادن رویدادی به جهت روز عرضه محصول، به جهت آن بازاریابی کنید
۳
تبلیغات مربوط به روزها و رویدادهای ویژه در رویدادهای یگانه نظیر جشن‌های ملی می‌توانید از کمپین پوش نوتیفیکیشن بهره ببرید
از تبلیغات پوش نوتیفیکیشن برای خوشامدگویی و تشویق خریداران در مناسبتی خاص استفاده نمایید و به آن ها یادآوری نمایید که برای اخذ به‌موقع محصول، خرید خود را تکمیل کنند
حتی می‌توانید تخفیف ویژه‌ای برای آن مناسبت یگانه ارائه دهید تا مشتریان بخش اعظم به خرید کردن ترغیب شوند
۴
نکات موءثر بخش اعظمی از برندها از پوش نوتیفیکیشن به مراد طولانی تر نمودن اطلاعات با ارزش به مشتریان خویش به کار گیری می‌کنند
آنان نکته ها اهمیت و کاربردی محصولات خود را از این روش حساس مشتریانشان به اشتراک می‌گذارند
می‌توانید مطلبی که به جهت مخاطبانتان با ارزش هست را در بلاگ بنویسید و اهمیت تعبیه یک سوییچ در کمپین پوش نوتیفیکیشن، آنان را به سمت بلاگ ساماندهی کنید
۵
تبلیغات مجموعه‌های جدید گروه محصولات جدید خویش را تبلیغ کنید و به مزایای خرید از این مجموعه اشاره نمایید
همینطور می‌توانید دارای طرح پرسش و اخذ حیث از خریداران، همین کمپین‌ها را تعاملی کنید
۶
تبلیغ محصولات گذشته برای ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن نیازی نیست صد رد صد فرآورده جدیدی ارائه کنید، می‌توانید پرفروش‌ترین محصولات خویش یا حتی محصولاتی که هنوز فروش نداشته‌اند را حیاتی ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغ کنید
در تبلیغ خود معلوم نمایید که چرا همین جنس بها خرید کردن دارد
انواع کمپین‌های پوش نوتیفیکیشن ۷
نسخه محدود اگر محصولاتی کلیدی ورژن محدود می‌فروشید، می‌توانید اصلی تبلیغ درباره آن ها فروش بیشتری انجام دهید
به جهت جذب مخاطبان از محتواهایی مثل «نمونه منحصربه‌فرد» یا این که «فروش انحصاری» استفاده کنید
۸
رجوع و برگشت به انبار چنانچه محصول دوستداشتنی و پرفروشی داشتید که به تازگی دوباره عرضه شده است، می‌توانید اهمیت ارسال کمپین پوش نوتیفیکیشن به مشترکان خویش اطلاع بدهید که همین جنس دوباره موجود شده است
در همین پیام‌ها حس فوریت را القا کنید تا خریدار مهم بودن زمان را در حیث بگیرد
نیازی نیست موجود شدن دوباره کلیه محصولات را اهمیت ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغ کنید
در عوض می‌توانید نوتیفیکیشن مربوط به برگشت جنس به انبار را فعال کنید تا به خریداران همین زمان را دهید که درصورتیکه دوست دارا‌هستند در همین سامانه عضو شوند
اشخاصی که دریافت اعلان را فعال کرده باشند به محض عرضه دوباره محصول، پوش نوتیفیکیشن اخذ می‌نمایند و به همین ترتیب، مطمئن خواهند بود که دوراندیشی از موجودی انبار را از دست نمی‌دهند
۹
عمده بخرید، بیشتر پس‌انداز کنید یکی از دیگر از تاکتیک‌های فروش که برندها از آن به کار گیری می‌کنند، «بیشتر بخر، بخش اعظم پس‌انداز کن» است
چنین تبلیغاتی را می‌توان به راحتی حساس کمپین پوش نوتیفیکیشن انجام داد
مهم وجود این، به کار گیری از همین طرز به مقدار بسیار را سفارش نمی‌کنیم
۱۰
اشتراک کلیپ ویدیو در صورتی که در بلاگ یا این که اینستاگرام خویش کلیپ ویدیو به اشتراک گذاشته‌اید، می‌توانید مهم پوش نوتیفیکیشن اعضا بیشتری را به آن سمت سوق دهی کنید و تماشا بیشتری بگیرید
خریداران، به احتمال بیشتری اهمیت برندهایی که محتوای ارشمند به اشتراک می‌گذارند تعامل برقرار می کنند تا آن‌هایی که تبلیغاتشان تنها مبتنی بر فروش است
۱۱
استفاده از رضایت خریدار می‌توانید به جهت مشتریان خویش پوش نوتیفیکیشن‌هایی از نقل عهد خودشان ارسال کنید
حتی می‌توانید تصویر ارسالی مشتریان درباره راضی بودن از محصول در پوش نوتیفیکیشن به کار گیری نمایید و با همین کار، دارای خویش را بالا ببرید و مشتریان را به خرید متقاعد کنید
به تیتر نمونه همین جور کمپین به جهت محصولات مراقبتی از پوست یا این که تناسب اندام مناسبند
۱۲
کمپین‌های شخصی‌سازی شده شما می‌توانید کمپین‌های خود را مهم شخصی‌سازی کردن آنها برای مشترکینی که برایشان تبلیغ می‌کنید مؤثرتر سازید
ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند بخش‌بندی کاربران، به شما قابلیت و امکان میدهد مشترکین خاصی را بر اساس شرایطی مثل افرادی که هنوز خرید کردن نکرده‌اند، خریدارانی که یک بار خرید کردن کرده‌اند و غیره هدف قرار دهید
به همین ترتیب، می‌توانید کسانی که تا به امروز خرید نکرده‌اند را تبدیل به خریدار کنید، مشتریان گذشته را بازگردانید، خریدارانی در موقعیت جغرافیایی ویژه را گزینه هدف تبلیغات قرار بدهید و…
چگونه از سیستم پوش استفاده کنیم؟ به جهت اینکه ناشرین مدیااد بتوانند به راحت‌ترین طرز همین فعالیت را انجام دهند و به این سیستم دسترسی داشته باشند٬ مدیااد همکاری همه جانبه‌ای را اهمیت خدمت پوش نوتیفیشکن فایل شروع کرده است
شما می‌توانید کلیدی ثبت‌نام در همین سرویس ، علاوه بر ایجاد پوش نوتیفیکیشن داخلی به جهت اعضا تارنما خود و اطلاع رسانی خبر‌ها و محتواهای منتشر شده به آن‌ها، سرویس پوش تبلیغاتی را هم به جهت رسانه خویش فعال فرمایید تا بتوانید درآمد خویش را به شیوه چشمگیری ارتقاء دهید
سیستم درآمدزایی به جهت پوش نوتیفیکیشن نیز مثل تبلیغات کلیکی است
همین به این مفهوم می باشد که به میزان کلیک‌هایی که برروی پوش‌های تبلیغاتی شما در طی روز می‌شود، مبلغی به شما تعلق می‌گیرد که قیمت هر کلیک در سیستم پوش به صورت متوسط ۴۵۰ تومان می‌باشد
به جهت به کارگیری از سیستم فولدر و شناخت اساسی این سرویس با مقالات بعدی وبلاگ مدیااد همپا باشید
پرسش‌های متداول چطور پوش نوتیفیکیشن دریافت کنیم؟ هنگامی در در آغاز وارد یک تارنما می‌شوید، کادری پیش چشمتان ظاهر می شود که از شما می‌پرسد آیا مایل به دریافت پوش نوتیفیکیشن می باشید یا این که خیر
درصورتیکه اخذ آن را تعیین کنید، از آن پس پیام‌های پوش نوتیفیکیشن آن سایت برایتان ارسال می‌شود
تفاوت پوش نوتیفیکیشن با پیام‌های متنی و پاپ‌آپ‌ها چیست؟ پیام‌های متنی معمولا طولانی‌ترند و شما دریافت آن‌ها را تعیین نمی‌کنید
در آیتم پاپ‌آپ‌ها هم همین‌طور است
اما پوش نوتیفیکیشن‌ها به جهت ارسال از شما اذن می‌گیرند
همینطور می‌توان از اخذ آنها انصراف داد
پوش نوتیفیکیشن‌ها را بر چه مبنایی می‌توان هدفمندسازی کرد؟ قابلیت و امکان هدفمندسازی یکی از بزرگترین مزایای پوش نوتیفیکیشن‌هاست
می‌توانید این کار را بر مبنای مکان جغرافیایی، دسته دستگاه هوشمند کاربران، جور سیستم استدلال تلفن‌های همراه و… شخصی‌سازی کرده و به‌طور هدفمند ارسال کنید