خرید از علی اکسپرس در ایران

خرید از علی اکسپرس در ایران میتوانید از بلوبای استور خرید کنید.
فروشگاه چینی بخشی از گروه علی بابا است که از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده است.
و به عنوان بازار فروش کالاها (عمدتاً چینی) برای خریداران بین المللی عمل می کند.
از مزایای خرید از فروشگاه علی اکسپرس در ایران می توان به تنوع بالای محصولات موجود که شامل بیش از 100 میلیون محصول با 40 دسته بندی کلی، امکان ارسال مستقیم از فروشندگان به بیش از 200 کشور جهان، قیمت مناسب و رایگان یا رایگان اشاره کرد.
هزینه های حمل و نقل در این فروشگاه باید محصولات مورد نظر خود را از فروشندگان شخص ثالث خریداری کنید، بنابراین سایت هایی مانند eBay، ETSY و سایر سایت هایی که روش های فروش مشابهی دارند.
در هنگام خرید باید به اعتبار فروشنده، شرایط ارسال و گارانتی . . شما دارید. اما به طور کلی می توان گفت که این سایت فروشگاهی برای تمامی مشتریان مناسب است، زیرا تقریباً هر محصولی را می توانید با قیمت و شرایط تحویل مناسب از خرده فروش گرفته تا عمده فروش پیدا کنید و مجموعه واقعاً بزرگی از محصولات می تواند پاسخگوی شما باشد. . نیازهای مشتری شخصی و تجاری است.

فرآیند خرید از علی اکسپرس در ایران نیز بسیار آسان و ساده است.
و می توانید به راحتی با استفاده از منوی گرافیکی تعبیه شده در صفحه اصلی، گروه محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و جستجو کنید.
همچنین بخش هایی مانند بهترین فروشندگان و نوآوری های فناوری یا اکتشاف فناوری را برای طیف وسیعی از محصولات با ویژگی های جدید یا خاص ببینید.
در پایین صفحه قسمتی برای یافتن تخفیف های شیرین مانند محصولات ارزان، تخفیف های ویژه، برندهای چینی و … وجود دارد که می تواند در جستجوی محصولات جدید و کاربردی به شما کمک زیادی کند.
پیشنهاد ما این است که با توجه به وجود هزاران فروشنده مختلف و وجود محصولات مشابه با کالاهای اصلی با قیمت های بسیار پایین، در هنگام خرید از علی اکسپرس در ایران دقت کنید تا محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.
البته این بدان معنا نیست که این فروشگاه قابل اعتماد نیست و ضمانت برگشت وجه در صورت عدم دریافت، نارضایتی مشتریان و عدم رعایت محصولات ارسالی با مشخصات درج شده به خریداران این تضمین را می دهد که در صورت بروز خطا یا احتمال مشکلات، آنها می توانند پرداخت کنند. بازگشت انجام شده است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مراحل ارسال اطلاعات درخواستی لوکلک برای خرید از علی اکسپرس در ایران

1) فرض کنید می خواهیم از علی اکسپرس چوب ماهیگیری بخریم.
برای این کار ابتدا به صفحه اصلی این فروشگاه به آدرس www.aliexpress.com بروید.
در بالای صفحه به نوار جستجو دسترسی خواهید داشت.
13 دسته بندی کلی محصول نیز در سمت چپ و راست تصویر به عنوان آیکون های گرافیکی نمایش داده می شود.
در پایین نوار جستجو، نوارهای فروش ویژه ای وجود دارد که می توانید بهترین برنامه ها را با تخفیف، مجموعه، پرفروش ترین ها، مارک ها و بخش های کشف فناوری هیجان انگیز پیدا کنید. همچنین با رفتن به صفحه اصلی و مشاهده تصویر محصولات اصلی در پایین صفحه در قسمت Browse by category می توانید قسمت های فروش ویژه مانند ارزان، پروموشن یا برندهای چینی را انتخاب کنید.

2) از آنجایی که قصد ما از آمدن به علی اکسپرس یک چوب ماهیگیری جدید بود.
این قطعا اولین راه برای جستجوی چوب ماهیگیری در نوار جستجو و دیدن نتایج است.
اما برای آشنایی بیشتر با بخش های موجود مسیر طولانی تری را انتخاب کردیم.
برای این کار ابتدا باید به قسمت Sports and Outdoor Activities برویم.
برای این کار هم می توانید آیکون گرافیکی مربوطه را در کنار تصویر انتخاب کنید و هم دسته مربوطه را در صفحه اصلی پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

3) در این قسمت می توانید تمامی دسته بندی محصولات مرتبط با ورزش و فعالیت های خارج از منزل را مشاهده کنید.
در لاین سمت چپ دسترسی سریع به گروه های مختلف مانند کمپینگ و پیاده روی یا کمپینگ و کوهنوردی یا ورزش های آبی وجود دارد.
همچنین می توانید تمامی لوازم ورزشی یک برند خاص را در علی اکسپرس بیابید.

4) هنگام انتخاب ماهیگیری در منو، محصولات مربوط به این ورزش به شما نمایش داده می شود. برای ورود به گروه ماهیگیری چوب می توانید مستقیما منوی ماهیگیری چوب را انتخاب کرده و یا برای مشاهده محصولات موجود بر روی تصویر کلیک کنید. در هر صورت با ورود به صفحه مجموعه چوب ماهیگیری تمامی مدل های این دسته را مشاهده خواهید کرد.

5) در این قسمت، هر محصول در یک قاب قرار می گیرد و می توانید تصویر و مشخصات کلی، قیمت، تخفیف، هزینه ارسال، رتبه فروشنده، تعداد سفارشات و حتی وضعیت فروشنده را به صورت آنلاین یا آفلاین (جهت پاسخگویی) مشاهده کنید. امکان مراجعه به سوالات). به عنوان مثال، ما قطب تلسکوپی SeaKnight را با کربن 99 درصد انتخاب کردیم.

6) روی تصویر محصول کلیک کنید تا وارد صفحه مشاهده خود شوید.

برای خرید از علی اکسپرس در ایران میتوانید همین الان از بلوبای استور دیدن کنید.