تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست؟

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست؟ این سوالی است که در این مطلب قصد داریم تمامی پاسخ های مختلف را برای آن ارائه دهیم.اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های حال حاضر دنیا روزانه میزبان چندین میلیون کاربر به صورت همزمان و با علایق و سلایق مختلف می باشد. هر کاربر با توجه به علاقه ی خود محتوای ویدیویی و تصویری موجود را مشاهده می کند.

مجموعه ی این کاربران و علایق آن ها دسته بندی های زیادی را در فضای اینستاگرام به وجود آورده است. اینستاگرام به قدری مشهور شده است که کسب و کار های زیادی برای دیده شدن بیشتر تبلیغات گسترده ای را در فضای این شبکه اجتماعی قدرتمند انجام می دهند. اما تمام تبلیغات به صورت موثر عمل نمی کنند.در ادامه درباره مزایای پاپ آپ اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. انواع روش های تبلیغ در اینستاگرام به شرح زیر می باشد:

۱- پاپ آپ اینستاگرام

۲- ارسال پیام در دایرکت

۳- تبلیغ در کامنت پست ها

۴- تبلیغ در استوری افراد مشهور

۵- سفارش پست اختصاصی در پیج های پر بازدید

۶- تبلیغ در بیو پیج های مشهور

۷- و …

 

پاپ آپ اینستاگرام چگونه به افزایش فالوور پیج اینستا شما کمک می کند؟

پاپ اپ اینستاگرام به تبلیغ اجباری ولی دلخواه به انتخاب کاربر می گویند. بدین صورت که در جامعه هدفی ( مثلا یک میلیون نفر ) پیج شما برای کاربران بالا می آید. پس از این اتفاق، کاربر به دلخواه خود می تواند مطالب شما را دنبال کند و یا از پیج کاری شما خارج شود. این روش مطمپن ترین راه برای جذب فالوور واقعی برای رشد کسب و کار شخصی شماست. تمامی کسب و کار های ریز و درشت در سطح اینستاگرام در تلاش هستند تا با تولید محتوای مستمر و تبلیغات گسترده جایگاه خود را در اینستاگرام بهبود دهند.

نکته ی بسیار مهم این است که اگر پیج شما محتوای مناسب و زیاد ندارد تا جذابیت برای کاربران ایجاد کند، تبلیغات خیلی نمی تواند برای شما بازدهی مناسبی داشته باشد. در کنار ایجاد یک بستر و پایه ی مناسب برای فعالیت در شبکه های اجتماعی و از همه مهمتر اینستاگرام و همچنین مکمل آن یعنی تبلیغات گسترده مناسب و هدفمند و واقعی می توانید در سطح اول کسب و کار خود بدرخشید. هر چه توسط کاربران واقعی بیشتر دیده شوید،

تعداد لایک و کامنت بیشتری دریافت می کنید که توسط الگوریتم های انستاگرام محتوای با تولید کننده محتوای کاربر پسند و با ارزش شناخته می شوید. همین امر شما را در بین کاربران بیشتری نیز نمایان می کند.

تولید محتوای حرفه و به روز در کسب و کار خود + تبلیغات اینستاگرامی هدفمند مثل پاپ آپ اینستاگرام = موفقیت در کسب و کار و افزایش فروش

مزایای استفاده از پاپ آپ اینستاگرام

۱- جذب فالوور هدفمند و تضمینی

۲- رسیدن سریعتر به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت افزایش فالوور پیج اینستاگرام

۳- تضمین فالوور های با کیفیت و واقعی

۴- امکان برنامه ریزی دقیق برای فالوور های هدفمند.

۵- افزایش بازدید کنندگان و لایک و کامنت های پیج به صورت چشمگیر

اینستاگرام محبوب ترین اپلیکیشن ارتباطی در ایران

با توجه به این که بیش از ۴۰ میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعال هستند، و امکان معرفی بهتر کسب و کار شما نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر، اینستاگرام بهترین انتخاب شما برای فعالیت و جذب مشتری خواهد بود. در چند سال آینده کسب و کار های سنتی و به صورت محلی و مغازه ها تقریبا جایگاه خودشان را به فروشگاه های اینترنتی و خانگی خواهند داد. این بهترین فرصت برای کسانی است که کسب و کار های کوچک خودی نشان دهند.

این نکته را باید توجه داشته باشید که پیج شما بدون تبلیغ دیده نخواهد شد، ولی بایستی که برای سرمایه خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و با تولید محتوای به روز و حرفه ای و اطلاع رسانی های جذاب مخاطبان بیشتری به دست بیاورید و رضایت مخاطبان فعلی خود را بالا تر ببرید.

فالوور فیک کسب و کار شما را نابود خواهد کرد!

اخیرا اینستاگرام با ربات هایی با پشتوانه هوش مصنوعی به راحتی پیج هایی که از فالوور غیر واقعی یا فیک استفاده می کنند را از نتایج جستجو حذف می کند و گاهی ممکن است این پیج ها را ببندد. پس با تولید محتوای استاندارد و طراحی های زیبای پست ها، و مکمل آن جذب فالوور واقعی از طریق روش هایی مثل پاپ آپ اینستاگرام قله های موفقیت در کسب و کار دیجیتال در حیطه کاری خود را فتح کنید.

اگر نیاز به تبلیغات در فضای اینستاگرام هستید نوین ایده در تمامی مراحل رشد کسب کار شما در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی همراه شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در قسمت فهرست به تبلیغات در اینستاگرام مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب تا حدودی پاسخ دهنده این سوال یعنی ” پاپ آپ اینستاگرام چیست ؟  ” بوده باشد. شما می توانید برای آموزش اینستاگرام نیز به بخش مقالات و اخبار و آموزش اینستاگرام مراجعه کنید.