بیمارستان حکیم نماد توجه به محرومان جامعه است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، بخش آنژیوگرافی قلب کودکان، بخش تخصصی دندانپزشکی اطفال، آزمایشگاه تخصصی اورژانس و فروشگاه، افتتاح و کلنگ احداث شعبه داروخانه ۱۳ آبان بیمارستان کودکان حکیم به زمینه زده شد.

قناعتی با ابراز خرسندی از تکمیل موفقیت آمیز پروژه‌های بیمارستان حکیم گفت: خوشبختانه ۷۰ درصد از پروژه‌های برنامه ۴ ساله دانشگاه، در مدت سه سال تکمیل شده و خلاصه‌ای از این فعالیت‌ها در کتاب روایت پیشرفت دانشگاه به ثبت رسیده است.

وی با تأکید بر نقش اراده و توکل به خدا در مسیر پیشرفت و تعالی، افزود: ما می‌توانیم با عزمی راسخ و توکل به خداوند، به هر هدفی که در نظر داریم دست یابیم. نمونه بارز این موضوع، احداث و بهره‌برداری نیت خیرخواهانه بانی بیمارستان کودکان حکیم به عنوان «بیمارستان شگفتی ها» و امکانات رفاهی جانبی آنکه نشان دهنده اهمیت مدیریت زمان و صرفه‌جویی در هزینه‌ها است.

قناعتی به دستاوردهای نظام سلامت پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: امید به زندگی در کشور از ۵۵ سال به ۷۸ سال افزایش یافته است که این امر نشان‌دهنده رشد و ارتقای نظام سلامت در این سال‌ها است.

وی همچنین از تلاش‌های آقای مطهری در ساخت و تجهیز بیمارستان کودکان حکیم قدردانی کرد و افزود: این بیمارستان نمادی از عدالت و توجه به اقشار محروم جامعه است.

قناعتی با تأکید بر اهمیت سلامت کودکان، گفت: سلامت کودکان بسیار باارزش‌تر از سلامت بزرگسالان است و حل مشکلات دهان و دندان آنها که با صرف بودجه اندکی امکان‌پذیر است، می‌تواند از بروز بسیاری از بیماری‌ها در آینده پیشگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید