برنامه وزارت اقتصاد برای افزایش حقوق بازنشستگان – خبرگزاری مهر ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، سید احسان خاندوزی در، درب خاتمه نشست امروز رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی و روسای بزرگترین شرکت های بیمه کشور در وزارت اقتصاد که می گوید این جلسه در هفت حوزه صنعت بیمه و مثال استفاده گفته شد: این محورها و در واقع توقعات دولت را ایجاد کند سیر تکاملی در بیمه به سند متکی است سیر تکاملی دولت سیزدهم.

وزیر اقتصاد به یکی از محورهای مورد نظر حرکت می کند سمت نظارت «آنلاین» شرکت های بیمه بیمه مرکزی اعلام کرد که متاسفانه در حال حاضر از این نظر با شرایط مساعد فاصله داریم.

وی گفت: متأسفانه سازمان های نظارتی بیمه مرکزی گزارش می دهند. در حال حاضر، گزارش با “فاصله زمانی” و در گاهی مدیرعامل بیمه مرکزی گفت: دقت پایین است. به سرعت در مورد چگونگی نظارت بر این مرجع نظارتی به صورت آنلاین فکر کنید.

خاندوزی حمایت کننده تولید کنندگان از دیگر محورهای دیدار خود با مدیران شرکت های بزرگ بیمه عنوان کرد: با شرایط کنونی اقتصاد ایران نیازمند محصولات بیمه ای هستیم که شرکت های صنعتی، تولید کنندگان و صادرکنندگان تا بتوانید ریسک های خود را تا حد زیادی از طریق بیمه پوشش دهید و این در حالی است که اتفاقات زیادی در این زمینه می افتد. مثبت در حال حاضر اتفاق نیفتاد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه چه در سال گذشته و چه امسال، محوریت رهبر معظم انقلاب که مطالبه گری از اقتصاد داشتند، در این جلسه بحث تولید بود. ساختمان در حوزه محصولات بیمه ای باید اقدام فوری برای کمک به تولیدکنندگان در مواقع سختی، فشار اقتصادی و دودلی به نحوی اندیشیده شود.

وزیر اقتصاد به دیگر موضوعات این نشست پرداخت. ذکر شده عدم اتصال بیمه کشور به سامانه های نیروی انتظامی، خدمات ویژه و…». به هر حال باید بپذیریم که یکی از حفره های فساد و سوء استفاده در حوزه بیمه کشور، عدم ارتباط سیستم های بیمه ای با سیستم نیروی انتظامی و پلیس است.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد برای اقدام فوری و مذاکره با فرمانده محترم ناجا اقدام شود. به سرعت کار روی اتصال سیستم ها، که باید مدت ها پیش اتفاق می افتاد، ادامه دارد.

وزیر اقتصاد درباره تعامل دولت، رگولاتوری و پلیس ابراز امیدواری کرد که اولین خبر خوشی که مردم بشنوند، حرکت به سمت دیجیتالی شدن بسیاری از طرح هایی است که صنعت بیمه باید از طریق سیستم پلیس انجام دهد. رسیدن.

خاندوزی وی بررسی اجمالی راهبردها و برنامه های اجرایی مرتبط با توسعه دیجیتال را از دیگر محورهای مطرح شده در این نشست عنوان کرد که به گفته وی توسط همکاران بیمه شناسایی شد. عملیاتی لطفا در جلسات آتی نوآوری های خود را در این زمینه ارائه دهید.

وزیر اقتصاد در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع «استطاعت مالی» در صنعت بیمه پرداخت. امری وی آن را بسیار مهم خواند و گفت: در کشورمان گروه های ضعیفی داریم که به بیمه دسترسی ندارند اما در عین حال مسئولیت اجتماعی دارند و بیمه گران به ویژه بیمه های دولتی باید در این زمینه فعال باشند. “

وی افزود: «بسیاری از گروه ها فاقد آگاهی کامل از گذشته هستند سود از پوشش بیمه در تجارت مناسبت ها کرداند و در حال حاضر آنها به وضعیتی رسیده اند که نظر ما شرکت های بیمه باید محصولات جدیدی را برای خود شناسایی کنند.

خاندوزی وی افزود: یکی از این موارد بحث افزایش دستمزد مستمری بگیران با تعریف محصولات جدید بیمه ای است که در این راستا رئیس کل بیمه مرکزی تصمیم گیری کرده است. به سرعت تهیه و ارسال کنید.

خاندوزی وی ادامه داد: سوال مهم دیگر انتصاب است دارند پرتفوی صنعت بیمه در خدمت صنایعی است که کمتر مورد توجه دولت های گذشته بوده است.

وی گفت: در راستای تاکید دولت سیزدهم بر حمایت از بخش های تولیدی و سرمایه گذاری و بازار سرمایه، در این جلسه مقرر شد تا چند روز آینده راهکاری برای استفاده از پرتفوی بیمه همگانی در مسیر تولید تهیه شود. . هفته ها تا بتوانیم صنعت را به نفع تولیدکنندگان و عموم مردم توسعه دهیم.